چهارشنبه 24 اسفند 1401

پیام مدیرعامل به مناسبت سی امین سالگرد کارگزاری بانک مسکن

به نام خدا
   شرکت کارگزاری بانک مسکن (سهامی خاص) فعالیت خود را در بازار سرمایه کشور از تاریخ 1371/12/26 تحت شماره 96219 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران آغاز نموده و مجوز تأسیس و فعالیت آن در تاریخ 1387/10/01 از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت شده است.
شرکت کارگزاری بانک مسکن (سهامی خاص) از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه مالی بانک مسکن (سهامی عام) و شرکت مذکور نیز از شرکتهای فرعی بانک معظم مسکن می باشد که مرکز اصلی فعالیت شرکت در تهران، بلوار آفریقا، خیابان کاج آبادی، پلاک ۸۶ واقع است.
 در کارگزاری بانک مسکن با تکیه بر تجربه، خلاقیت و دانش کارکنان خود و با یکپارچگی و کارتیمی و همچنین نوآوری در ارائه خدمات، استانداردهای حرفه‌ای در صنعت مالی و با پایبندی به اصول اخلاقی حرفه ای و ارزش های شرکت دروازه های توسعه را به زندگی سرمایه گذاران خود و بازار سرمایه گشوده و در راستای خدمات رسانی شفاف و صادقانه به رشد و توسعه کشور عزیزمان کمک نموده و به مزیت رقابتی پایدار دست یابیم.
 به عنوان یک نهاد تخصصی فعال در حوزه خدمات مالی تلاش می‌کنیم تا نیازهای مشتریان در بازار سرمایه را در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی متمایز فراهم و از فرصت های پیش رو حداکثر بهره را کسب نماییم و اینگونه است که نوید تجربه‌ای متمایز از ارائه خدمات به مشتریان خود ارائه می دهیم و سهامداران گرامی هم سهام ما را به عنوان بهترین منبع سرمایه گذاری بلند مدت قلمداد می کنند.
 در پایان امید است با اتکا و استعانت از خداوند متعال و اهتمام و مجاهدت کارکنان شرکت کارگزاری بانک مسکن گام های مثبتی در جهت افزایش رضایتمندی سهامداران و مشتریان برداشته شود.
مدیریت کارگزاری بانک مسکن