شنبه 19 مرداد 1398

عرضه ۷۰ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۹ مردادماه میزبان عرضه ۷۰ هزار و ۷۴۱ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم، قیر، سلاپس واکس و گوگرد است.

امروز  ۳ هزار و ۹۶۳ تن قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بور س کالای ایران  عرضه می شود. این گزارش حاکی است، ۱۵ کیلوگرم زعفران رشته ای در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار و ۵۰۲ تن نخ پلی استر و آنیلین است.

همچنین تالار محصولات صنعتی ومعدنی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه، میزبان دادوستد ۵۵ هزار تن شمش بلوم بود.طی این روز و در تالار مذکور ۸ هزار و ۸۰۰ تن تیرآهن، ۴ هزار و ۴۰۰ تن سبد میلگرد و۱۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز معامله ۱۵ هزار و ۹۹۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۳۴ تن موادپلیمری و ۱۰۰ تن قیر را تجربه کرد. این گزارش حاکی است، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۳ هزار و ۵۳۷ تن قیر هم در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله ۶۰ تن تولوئن و یک هزار تن قراضه فولادی را تجربه کرد.