سه شنبه 29 فروردین 1402

ویژه برنامه بزرگداشت 30 امین سالگرد تاسیس کارگزاری بانک مسکن

مراسم بزرگداشت 30 امین سالگرد تأسیس کارگزاری بانک مسکن با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه در تاریخ 29 فروردین 1402 مقارن با بیست و هشتمین شب از ماه مباک رمضان در ضیافت افطاری در محل هتل ارم تهران برگزار شد. در این مراسم ، میهمانانی ویژه از جمله دکتر علی عسکری سرپرست محترم بانک مسکن، دکتر مجید عشقی ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر سعید شیرزادی مدیر عامل محترم گروه مالی بانک مسکن حضور داشتند. در ابتدا دکتر عسکری به ایراد سخنرانی پرداختند و با اشاره به بازگشت رشد و رونق بازار سرمایه، شرایط کلان اقتصادی را نشان دهنده تداوم پیشرفت بازار سرمایه عنوان کردند . ایشان همچنین بیان داشتند باتوجه به استقبال خوب از بازار سرمایه لازم است که شرکت های فعال در حوزه بازار سرمایه، به آن رونق بخشند. 
در ادامه این نشست دکتر مجید عشقی، ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، نیز عنوان داشتند: با تلاش خانواده بازار سرمایه و کمک دولت، بازار در وضعیت مناسبی قرار دارد و اعتماد نسبی به بورس بازگشته است به نحوی که روزانه حدود 450 هزار نفر در بازار داد و ستد می کنند. 
ایشان ابراز امیدواری کردند شرایط فعلی بازار سرمایه تداوم داشته باشد و همچنین افزودند: بازار سرمایه مسیر هدایت منابع به سمت بخش مولد اقتصاد است و به سرمایه گذاران توصیه کردند که از طریق مشاورین مجرب و کارآزموده دارای مجوز و صندوق ها در بورس سرمایه گذاری کنند.
حسن ختام برنامه ضیافت افطاری با قرائت دعای وداع ماه مبارک رمضان توسط قاری بین المللی آقای دکتر حسین جعفری صورت پذیرفـت.